For sale
I haven't any thing to write , all what i need to say all of us know it, but no one of us can do any thing .
That doesn't mean i can not, realy i can but what after i write , what do we will do , what are our reaction .
Reaction is :
Some one will comment then i will write again and another will recomment and so on .
But no thing will change published and comment .
is there any one have idea what is it should our action ?

4 Comments:
سلام عليكم
ادخل برجلي اليمين
يجعل دخلتي عليكم سال اخضر
مش عارفة يعني اية سال انا بسمعها كده
انا قدمي قدم السعد و حتشوفوا بعد ما كمنت عندكم مش حتلاحقوا علي الكومنتات و بعدين اية الخلفية السودا و الياس اللي مزروط المدونة ده
روقوا يا جماعة و صلوا علي النبي
و رمضان كريم
و تعالوا كلوا كنافة عندنا
---
مفتحة قوي
كلبوزة لكن سمباتيك
ياخت كلبوزة احب ان ارحب بيكي في بلد العميان
ثانيا بما انها بلد العميان فكان لابد ان يكون السواد هو اللون الاول بلا منازع اليست بلد العميان
ربنا يفتحه فى وشك يا عسل
ويجعل نهارك نادى
ويرزقك من حيث لا تحتسب
ماهى باظت وظروطت
والسلام
هاي خوليوا مبروك علي الهباب
Post a Comment
<< Home