بلد العميان

انها حقا بلد العميان كل مابها اعمي الله قلوبهم وكل من منا الله عليه بالبصيرة اختار ان بكون اعمي

Monday, September 18, 2006

For sale

I haven't any thing to write , all what i need to say all of us know it, but no one of us can do any thing .
That doesn't mean i can not, realy i can but what after i write , what do we will do , what are our reaction .
Reaction is :
Some one will comment then i will write again and another will recomment and so on .
But no thing will change published and comment .
is there any one have idea what is it should our action ?

4 Comments:

Blogger كلبوزة لكن سمباتيك said...

سلام عليكم
ادخل برجلي اليمين
يجعل دخلتي عليكم سال اخضر
مش عارفة يعني اية سال انا بسمعها كده
انا قدمي قدم السعد و حتشوفوا بعد ما كمنت عندكم مش حتلاحقوا علي الكومنتات و بعدين اية الخلفية السودا و الياس اللي مزروط المدونة ده
روقوا يا جماعة و صلوا علي النبي
و رمضان كريم
و تعالوا كلوا كنافة عندنا
---
مفتحة قوي
كلبوزة لكن سمباتيك

9/19/2006 06:37:00 pm  
Blogger Me&U said...

ياخت كلبوزة احب ان ارحب بيكي في بلد العميان
ثانيا بما انها بلد العميان فكان لابد ان يكون السواد هو اللون الاول بلا منازع اليست بلد العميان

9/19/2006 08:18:00 pm  
Blogger cast2way said...

ربنا يفتحه فى وشك يا عسل
ويجعل نهارك نادى
ويرزقك من حيث لا تحتسب

ماهى باظت وظروطت

والسلام

9/21/2006 12:52:00 pm  
Blogger سندباد مصري said...

هاي خوليوا مبروك علي الهباب

9/23/2006 10:36:00 am  

Post a Comment

<< Home